NFZ Wrocław
ul. Joannitów 6
50-525 Wrocław
NFZ czynny jest w godzinach:
Poniedziałek | 8:00 – 16:00 |
Wtorek | 8:00 – 16:00 |
Środa | 8:00 – 16:00 |
Czwartek | 8:00 – 16:00 |
Piątek | 8:00 – 16:00 |
Szczegółowy wykaz telefonów:
- Informacja tel. 71 79 79 100
- Infolinia dla ubezpieczonych tel. 71 194 88
- Informacja sanatoryjna tel. 71 79 79 150; 71 79 79 156 (od 8:30-15:30)
- Informacja UE tel. 71 79 79 131
- Dobrowolne ubezpieczenia tel. 71 79 79 133
- Skargi i wnioski tel. 71 79 79 134 ; fax. 71 79 79 112
- Zaopatrzenie ortopedyczne tel. 71 79 79 194
- Środki pomocnicze tel. 71 79 79 191; 71 79 79 192
- Rzecznik prasowy tel. 71 79 79 256
- Fax. 71 79 79 325
Mapa dojazdu:
Strona www NFZ Wrocław:
Centrum obsługi ubezpieczonych Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia we Wrocławiu
NFZ
ul. Dawida 2
50-527 Wrocław
NFZ czynny jest w godzinach:
Poniedziałek | 8:00 – 16:00 |
Wtorek | 8:00 – 16:00 |
Środa | 8:00 – 16:00 |
Czwartek | 8:00 – 16:00 |
Piątek | 8:00 – 16:00 |
Szczegółowy wykaz telefonów:
- Informacja tel. 71 79 79 100
- Infolinia tel. 71 194 88
- Dział sanatoryjny tel. 71 79 79 150; 71 79 79 156 (od 8:30-15:30)
- Szpitale uzdrowiskowe dla dorosłych tel. 71 79 79 113
- Szpitale/sanatoria dla dzieci tel. 71 79 79 163
- Informacje UE i tel. 71 79 79 131
- Refundacja kosztów leczenia poniesionych za granicą e tel. 71 79 79 162
- Dobrowolne ubezpieczenia tel. 71 79 79 133
- Skargi i wnioski tel. 71 79 79 134; fax. 71 79 79 112
- Zaopatrzenie ortopedyczne tel. 71 79 79 194
- Środki pomocnicze tel. 71 79 79 191; 71 79 79 192
- Weterani i weterani poszkodowani poza granicami kraju tel. 71 79 79 436 (pon-pt w godz. 9:00-13:00); 71 79 79 079 (pon-czw w godz. 9:00-13:00)
Jak złożyć skargę w NFZ Wrocław
Aby złożyć skargę w NFZ Wrocław i mieć pewność, że zostanie on rozpatrzony należy pamiętać o kilku detalach.
Po pierwsze dokument powinien zawierać dane osobowe osoby skarżącej. Wnioskodawca ma również możliwość zastrzec nie ujawnianie swoich danych co jest dla Narodowego Funduszu Zdrowia wiążące. Jednak w przypadku gdy osoba wnioskująca nie zastrzeże swoich danych oraz ich nie poda wniosek pozostanie bez rozpatrzenia.
Po drugie skarga może zostać złożono w dowolnej, najwygodniejszej dla osoby skarżącej formie. Rozpatrywane są zarówno dokumenty w formie pisemnej jak również skargi ustne z zapisem do protokołu. Warto pamiętać, że wnieść skargę może zarówno osoba bezpośrednio poszkodowana jak również za jej pisemną zgodą osoba do tego upoważniona.
Ważne aby dokument zawierał jasno określony przedmiot na podstawie którego składamy wniosek. W przypadku nieścisłości lub niejasności wnoszący zażalenia zobowiązany jest do złożenia wyjaśnień w terminie do siedmiu dni od otrzymania wezwania. Jeżeli nieścisłości nie rozstaną rozstrzygnięte , wniosek pozostanie bez rozpatrzenia.
Wszystkie wnioski i skargi rozpatrywane są na podstawie zarządzenia Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia 31/2010/DSS z dnia 01 lipca 2010.